loading...

پیشواز من

کد پیشواز ایرانسل آهنگ علاقه محسوس محسن ابراهیم زادهKod Ahang Pishvaz - Irancell Mohsen Ebrahimzadeh Alaghe Mahsosکد پیشواز ایرانسل آهنگ علاقه محسوس محسن ابراهیم زادهآهنگ پیشواز ایرانسل علاقه محسوس مح

♥حسـ ــین♥ بازدید : 85 یکشنبه 03 شهریور 1398



کد پیشواز ایرانسل آهنگ علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده

Kod Ahang Pishvaz - Irancell Mohsen Ebrahimzadeh Alaghe Mahsos

کد پیشواز ایرانسل آهنگ علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده

آهنگ پیشواز ایرانسل علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده

تویی تویی که میتونی منو درمونم کنی
تویی که منو میتونی عاشقونه آرومم کنی

کم دیده دلم مثله تو ندیده دلم
عجیب حاله خوشی داره که به تو رسیده دلم

این علاقه فقط واسه ماست با تو دلم رو هواست
گره کور خورده دلم به چشای نازت



بیقراره دلم آروم نداره دلم
تو بزن تا که دله من برقصه به سازت

نه نمیشه تنهایی بی تو سر نمیشه
آخه دلم یه بچه میشه
به تو علاقه ی محسوس دارم

اگه پا بده چشات به این دلم راه بده
یکم تو دلت بهم جا بده
از اوناشم که تو رو دوست دارم

نه نمیشه تنهایی بی تو سر نمیشه
آخه دلم یه بچه میشه
به تو علاقه ی محسوس دارم

اگه پا بده چشات به این دلم راه بده
یکم تو دلت بهم جا بده
از اوناشم که تو رو دوست دارم

کد پیشواز ایرانسل آهنگ علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده

چجوری تو دلم جا شدی قحطی بود و تو دریا شدی
مسیر عشقمون یه جاده ی دور و درازه

خوشم به خوشیه دلت نمیکنم که ولت
من فقط میفهمم چی میگذره تویه دلت

نه نمیشه تنهایی بی تو سر نمیشه
آخه دلم یه بچه میشه
به تو علاقه ی محسوس دارم

اگه پا بده چشات به این دلم راه بده
یکم تو دلت بهم جا بده
از اوناشم که تو رو دوست دارم

نه نمیشه تنهایی بی تو سر نمیشه
آخه دلم یه بچه میشه
به تو علاقه ی محسوس دارم

اگه پا بده چشات به این دلم راه بده
یکم تو دلت بهم جا بده
از اوناشم که تو رو دوست دارم



منبع متن فراتکست

این کد بزودی در صورت انتشار ر این صفحه قرار میگیرد

با تشکر مدیر سایت پیشواز من







برچسب ها کد پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل آهنگ علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده سایت پیشواز من کد پیشواز جدید 98 کد آوای انتظار ایرانسل آهنگ علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده پخش انلاین کد پیشواز ایرانسل آهنگ علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده کد آهنگ پیشواز ایرانسل آهنگ علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده جدید کد آهنگ پیشواز های جدید سال 1398 کد آهنگ پیشواز کد آوای انتظار ایرانسل آهنگ علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده کد پیشواز ایرانسل آهنگ علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده به همراه متن کد آهنگ پیشواز ایرانسل آهنگ علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده پخش انلاین کد پیشواز جدید ایرانسل آهنگ علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده کد آهنگ پیشواز ایرانسل آهنگ علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل آهنگ علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو