loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز محسن یگانه عبور,    کد پیشواز همراه اول محسن یگانه عبور,    کد اهنگ پیشواز همراه اول محسن یگانه فکر تو,    اهنگ پیشواز م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1097 شنبه 04 آبان 1398

,    کد اهنگ پیشواز محسن یگانه عبور
,    کد پیشواز همراه اول محسن یگانه عبور
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول محسن یگانه فکر تو
,    اهنگ پیشواز محسن یگانه همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن یگانه با پخش انلاین
,    کد پیشواز همراه اول محسن یگانه بهت قول میدم
,    کد پیشواز فکر تو محسن یگانه
,    کد پیشواز ایرانسل محسن یگانه وابستگی
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن یگانه بمون

,   

 

 

من یه خونه روی آب طرد و سرد و بی پناه من یه مقصدم ولی همیشه اشتباه
من یه ابر بی بخار یه غرور زیر پا آدمای زندگیمو اعتماد نا به جا
آدما میان برن که رد بشم به زور رهگذر شدن همه هی عبور و هی عبور

سرنوشتمو ببین مهربونترینشون غصه هاش به من رسید شادیاش به دیگرون
پا گذاشت تو زندگیم پاشو پس کشید و رفت دور شد صبر کرد سوختنمو دید و رفت

سرنوشتمو ببین مهربونترینشون غصه هاش به من رسید شادیاش به دیگرون
پا گذاشت تو زندگیم پاشو پس کشید و رفت دور شد صبر کرد سوختنمو دید و رفت

تکست آهنگ عبور محسن یگانه

وعده های رو هوا وعده های رو هوس از یه جا به بعد دلو باورای من شکست
هی شکستو هی شکست اعتماد نیمه جون از سکوت تو سرم زخم حرف اینو اون
ترسم از غریبه هاست وقتی آشنا بشن حسرتو یه رد پاست آخرش برای من

سرنوشتمو ببین مهربونترینشون غصه هاش به من رسید شادیاش به دیگرون
پا گذاشت تو زندگیم پاشو پس کشید و رفت دور شد صبر کرد سوختنمو دید و رفت

سرنوشتمو ببین مهربونترینشون غصه هاش به من رسید شادیاش به دیگرون
پا گذاشت تو زندگیم پاشو پس کشید و رفت دور شد صبر کرد سوختنمو دید و رفت

 

,    کد پیشواز همراه اول محسن یگانه عبور - هنوز ساخته نشده - جهت اطلاع رسانی

 

 

86811 رمز عبور محمد بابایی
86786 عبور مهران کی پیشینیان
82080 عبور نو کاوه آفاق
75966 عبور بی پایان جیمز لست
63653 عبور خاطرات اقتباسی
57699 عبور داوود ناقور
38449 شرط عبور2 محمد بابایی
38448 شرط عبور محمد بابایی
36323 باغ بی عبور اشکمهر
31711 پل بی عبور2 کاوه یغمایی
31710 پل بی عبور1 کاوه یغمایی
21848 نشسته ام بین عبور تو محمدرضا بذری







برچسب ها کد اهنگ پیشواز محسن یگانه عبور کد پیشواز همراه اول محسن یگانه عبور کد اهنگ پیشواز همراه اول محسن یگانه فکر تو اهنگ پیشواز محسن یگانه همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن یگانه با پخش انلاین کد پیشواز همراه اول محسن یگانه بهت قول میدم کد پیشواز فکر تو محسن یگانه کد پیشواز ایرانسل محسن یگانه وابستگی کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن یگانه بمون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو