loading...

پیشواز من

متن آهنگ ای کاش از ناصر صدر اي کاش نميرفتي تا به پاي تو بسوزم موندم سر حرفم سر قولم من هنوزم هيچ وقت نميخواستي تو بموني تا بمونم هيچ وقت نميزاشتي همه حرفات و بدونم اي کاش ميدونستي از وقتي که رفتي

♥حسـ ــین♥ بازدید : 157 یکشنبه 19 آبان 1398

متن آهنگ ای کاش از ناصر صدر

اي کاش نميرفتي تا به پاي تو بسوزم

موندم سر حرفم سر قولم من هنوزم

هيچ وقت نميخواستي تو بموني تا بمونم

هيچ وقت نميزاشتي همه حرفات و بدونم

اي کاش ميدونستي از وقتي که رفتي

من کسي ندارم اي کاش نميرفتي

از وقتي که رفتي ديگه چشمام سو نداره

 

 

 

اين خاطره تلخ منو تنها نميزاره

خيلي سوت و کوره خونه بي تو گل نازم

من فکر نميکردم توي اين بازي ببازم

man fekr nemikardam toye in bazi bebazam

اي کاش ميدونستي از وقتي که رفتي

ey kash midonesti az vaghti ke rafti

من کسي ندارم اي کاش نميرفتي

man kasi nadaram ey kash nemirafti

ترانه آهنگ ای کاش از ناصر صدر

اين خاطره تلخ منو تنها نميزاره

خيلي سوت و کوره خونه بي تو گل نازم

من فکر نميکردم توي اين بازي ببازم

man fekr nemikardam toye in bazi bebazam

اي کاش ميدونستي از وقتي که رفتي

ey kash midonesti az vaghti ke rafti

من کسي ندارم اي کاش نميرفتي

man kasi nadaram ey kash nemirafti

bibakmusic.com

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر ای کاش

ای کاش                            

 

 

 

ناصر صدر ایرانسل

 

۴۴۱۸۷۱۶

 

۵۰۰۰ ریال

 

۳۰روز  -----------------------------------------







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ناصر صدر برای ایرانسل کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل ناصر صدر ای کاش کد آهنگ پیشواز کد آوای انتظار ایرانسل ناصر صدر ای کاش کد پیشواز کد آوای انتظار ایرانسل ناصر صدر ای کاش پخش انلاین Kod Pishvaz Irancell Naser sadr Naser sadr کد پیشواز ایرانسل ناصر صدر ای کاش کد پیشواز جدید ایرانسل ناصر صدر ای کاش کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر ای کاش جدید کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر ای کاش پخش انلاین کد پیشواز جدید کد پیشواز ناصر صدر کد آهنگ پیشواز ناصر صدر کد پیشواز ناصر صدر ایرانسل کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر ای کاش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو