loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز دل من با دل تو خوشه,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده عاشق شدن,    کد پیشواز عاشق شدن محسن ابراهیم زاده همراه اول, &nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 87 سه شنبه 19 فروردین 1399


,    کد اهنگ پیشواز دل من با دل تو خوشه
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده عاشق شدن
,    کد پیشواز عاشق شدن محسن ابراهیم زاده همراه اول
,    کد پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده عاشق شدن
,    کد پیشواز محسن ابراهیم زاده همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده مرور خاطرات
,    اهنگ پیشواز عاشقم محسن ابراهیم زاده
,    کد آهنگ پیشواز مرور خاطرات
,    کد اهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده چی شد
,    کد پیشواز محسن ابراهیم زاده بی قرارم
,    کد پیشواز عاشقم محسن ابراهیم زاده همراه اول
,    کد پیشواز رایتل محسن ابراهیم زاده عاشق شدن
,    کد آهنگ پیشواز
,   

 

۲۳۰۸۶ عاشق شدن ۱ محسن ابراهیم زاده

۲۳۰۸۷ عاشق شدن ۲ محسن ابراهیم زاده

۲۳۰۸۸ عاشق شدن ۳ محسن ابراهیم زاده

بخشی از متن همین ترانه عاشق شدن محسن ابراهیم زاده :

دل من با دل تو خوشه

بدجوری دوریت منو میکشه

تو باشی من رو هوام

تو دوایی و دوام

بی تو دنیارو نه نمیخوام

عاشق شدن راه با صفایی داره

غم و بی قراری داره

دوست داره هرکاری میکنی دل از کارات سر دراره

بد جوری بی تو بیداره تا خوده صبح بیخوابی داره

ای وای از عشق

عاشق شدن راه با صفایی داره

غم و بی قراری داره

دوست داره هرکاری میکنی دل از کارات سر دراره

بد جوری بی تو بیداره تا خوده صبح بیخوابی داره

ای وای از عشق

کی میتونه مثل تو پا به پای دلم باشه

یه جوری دل میتونه با عشق تو بی پروا شه

که اگه هرچی فاصلس به من و تو اسرار کنه

نمیتونه ما دوتارو به دور وادار کنه

عاشق شدن راه با صفایی داره

غم و بی قراری داره

دوست داره هرکاری میکنی دل از کارات سر دراره

بد جوری بی تو بیداره تا خوده صبح بیخوابی داره

ای وای از عشق

عاشق شدن راه با صفایی داره

غم و بی قراری داره

دوست داره هرکاری میکنی دل از کارات سر دراره

بد جوری بی تو بیداره تا خوده صبح بیخوابی داره

ای وای از عشق







برچسب ها کد اهنگ پیشواز دل من با دل تو خوشه کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده عاشق شدن کد پیشواز عاشق شدن محسن ابراهیم زاده همراه اول کد پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده عاشق شدن کد پیشواز محسن ابراهیم زاده همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول کد اهنگ پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده مرور خاطرات اهنگ پیشواز عاشقم محسن ابراهیم زاده کد آهنگ پیشواز مرور خاطرات کد اهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده چی شد کد پیشواز محسن ابراهیم زاده بی قرارم کد پیشواز عاشقم محسن ابراهیم زاده همراه اول کد پیشواز رایتل محسن ابراهیم زاده عاشق شدن کد آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو