loading...

پیشواز من

♫♫ امشب دلم پرهامشب مسافریفرصت نشد بگم چی میکشم بریچشمم به رفتنتدلگیرم از خودمفرصت نشد بگم من عاشقت شدممن عاشقت شدمما میرسیم به همکاش مونده بودی و میشد بهت بگمما عاشق همیمما میرسیم به همکاش اینجا بودی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 85 دوشنبه 25 فروردین 1399

♫♫ امشب دلم پره
امشب مسافری
فرصت نشد بگم چی میکشم بری
چشمم به رفتنت
دلگیرم از خودم
فرصت نشد بگم من عاشقت شدم
من عاشقت شدم
ما میرسیم به هم
کاش مونده بودی و میشد بهت بگم
ما عاشق همیم
ما میرسیم به هم
کاش اینجا بودی و میشد بهت بگم
میترسم از همه
از این شبای سرد
تو فکر رفتنی
کاری نمیشه کرد
میخواستم بت بگم
فکر کسی نباش
میخواستم بت بگم
اما دلم نذاشت
من عاشقت شدم
ما میرسیم به هم
کاش مونده بودی و میشد بهت بگم
ما عاشق همیم
ما میرسیم به هم
کاش اینجا بودی و میشد بهت بگم
من عاشقت شدم
من عاشقت شدم
ما عاشق همیم
مامیرسیم به هم
کاش اینجا بودی ومیشد بهت بگم
من عاشقت شدم
ما عاشق همیم
♫♫

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسرایی مسافر

35401   مسافر     فریدون آسرایی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی مسافر همراه اول کد آهنگ پیشواز کد پیشواز کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی مسافر برای رایتل پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ایرانسل فریدون آسرایی مسافر کد آهنگ پیشواز رایتل فریدون آسرایی مسافر کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی مسافر رایتل کد آوای انتظار فریدون آسرایی مسافر پخش انلاین کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسرایی مسافر کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسرایی کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی مسافر پخش انلاین کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی مسافر ایرانسل کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی مسافر کد آوای انتظار فریدون آسرایی مسافر کد پیشواز فریدون آسرایی مسافر کد پیشواز ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو