loading...

پیشواز من

بشین پای حرفامو خوب گوش منو خوب و بد پاک فراموش کن ازم بگذر و راهتو سد نکن ازت میگذرم با خودت بد نکن   فراموش کن چی به روزت اومد فراموش کن چی به روزم اومد فراموش کن کی به دادت رسید فراموش کن خو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 57 جمعه 29 فروردین 1399

بشین پای حرفامو خوب گوش منو خوب و بد پاک فراموش کن ازم بگذر و راهتو سد نکن ازت میگذرم با خودت بد نکن

 

فراموش کن چی به روزت اومد فراموش کن چی به روزم اومد فراموش کن کی به دادت رسید فراموش کن خوب بودم یا بد

نه اینکه علاقم بهت کم شده نه اینکه نخوام با تو باشم ببین فقط طاقتم کم شده سختمه میخوام تنها باشم همین بشین پای حرفامو بعدش برو منم دیگه شایدم نبینم تورو منم مثل تو سختمه بد شدم منم خیلی وقتا مردد شدم

♫♫♫

 

 

 

تو خوشبخت میشی به این شک نکن به این بی تو تنهاترین شک نکن همه حرفم اینه عزیز دلم به رویات به قلبت شک نکن

نه اینکه علاقم بهت کم شده نه اینکه نخوام با تو باشم ببین فقط طاقتم کم شده سختمه میخوام تنها باشم همین بشین پای حرفامو بعدش برو منم دیگه شایدم نبینم تورو منم مثل تو سختمه بد شدم منم خیلی وقتا مردد شدم

تو خوشبخت میشی به این شک نکن به این بی تو تنهاترین شک نکن همه حرفم اینه عزیز دلم به رویات به قلبت شک نکن

کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسرایی فراموش کن

71588   فراموش کن    فریدون آسرایی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسرایی فراموش کن کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی فراموش کن برای رایتل پخش انلاین کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسرایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل فریدون آسرایی فراموش کن کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی فراموش کن همراه اول کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی فراموش کن کد آوای انتظار فریدون آسرایی فراموش کن کد آهنگ پیشواز رایتل فریدون آسرایی فراموش کن کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی فراموش کن رایتل کد پیشواز فریدون آسرایی فراموش کن کد پیشواز ایرانسل کد پیشواز کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی فراموش کن ایرانسل کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی فراموش کن پخش انلاین کد آوای انتظار فریدون آسرایی فراموش کن پخش انلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو