loading...

پیشواز من

  ♫♫ دل اگه خونهء غم شد من اگه پریشونمتا ابد من به یاد عشقت ترانه میخونممن پُرِ حس نیازم تو نجیب و بی همتادیگه از اون نگاه پاکت جدا نمیمونمدل سادهء اونی که تنهاتو براش بودی تموم دنیاحالا خونهء غ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 25 دوشنبه 01 اردیبهشت 1399

 

♫♫ دل اگه خونهء غم شد من اگه پریشونم
تا ابد من به یاد عشقت ترانه میخونم
من پُرِ حس نیازم تو نجیب و بی همتا
دیگه از اون نگاه پاکت جدا نمیمونم
دل سادهء اونی که تنها
تو براش بودی تموم دنیا
حالا خونهء غمه تو این شبهــــااا
میدونم همه دلم اسیره
آخه عشق تو مثل کویره
تب تشنگی میمونه تو لبهــــااا
ما همه نسلامون جوونه
دلامون دریا
بیا با هم رها بشیم
از همه این دنیا

دلو از این قفس رها کن
قفس غمهـــــــا
نگو عاشق شدن دروغه
خوابه و رویـــــــااا
دل اگه خونهء غم شد من اگه پریشونم
تا ابد من به یاد عشقت ترانه میخونم
من پُرِ هس نیازم تو نجیب و بی همتا
دیگه از اون نگاه پاکت جدا نمیمونم
دل اگه خونهء غم شد من اگه پریشونم
تا ابد من به یاد عشقت ترانه میخونم
من پُرِ هس نیازم تو نجیب و بی همتا
دیگه از اون نگاه پاکت جدا نمیمونم
دل سادهء اونی که تنها
تو براش بودی تموم دنیا
حالا خونهء غمه تو این شبهــــااا
میدونم همه دلم اسیره
آخه عشق تو مثل کویره
تب تشنگی میمونه تو لبهــــااا
ما همه نسلامون جوونه
دلامون دریا
بیا با هم رها بشیم
از همه این دنیا
دلو از این قفس رها کن
قفس غمهـــــــا
نگو عاشق شدن دروغه
خوابه و رویـــــــااا
دل اگه خونهء غم شد من اگه پریشونم
تا ابد من به یاد عشقت ترانه میخونم
من پُرِ هس نیازم تو نجیب و بی همتا
دیگه از اون نگاه پاکت جدا نمیمونم

 

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول ناصر عبداللهی بی همتا

35066   بی همتا   ناصر عبداللهی

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ناصر عبداللهی بی همتا همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آوای انتظار ناصر عبداللهی بی همتا کد پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول ناصر عبداللهی بی همتا کد آهنگ پیشواز رایتل ناصر عبداللهی بی همتا کد آهنگ پیشواز ناصر عبداللهی بی همتا برای رایتل پخش انلاین کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز ناصر عبداللهی بی همتا پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ناصر عبداللهی بی همتا ایرانسل کد پیشواز ناصر عبداللهی بی همتا کد آوای انتظار ناصر عبداللهی بی همتا پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر عبداللهی بی همتا کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز ناصر عبداللهی بی همتا کد آهنگ پیشواز ناصر عبداللهی بی همتا رایتل kod ahang pishvaz
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو