loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز محسن یگانه موهات برای ایرانسل,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ محسن یگانه موهات برای ایرانسل,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز جدید محسن یگانه موهات برای ایرانسل,محسن یگانه موهات

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1249 جمعه 23 فروردین 1398

کد آهنگ پیشواز محسن یگانه موهات برای ایرانسل,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ محسن یگانه موهات برای ایرانسل,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز جدید محسن یگانه موهات برای ایرانسل,محسن یگانه موهات برای ایرانسل,کد آهنگ پیشواز محسن یگانه موهات برای ایرانسل جدید,کد پیشواز محسن یگانه موهات برای ایرانسل,کد آهنگهای پیشواز محسن یگانه موهات برای ایرانسل,سایت آهنگ پیشواز,

 

دلتنگت میشم بکش دست نوازش رو سرم
پیشم بشین درد دلاتو میخرم
میشم پناهت غصه هات مال خودم
با من مدارا کن که بد عاشق شدم
چشمات قرارم رو گرفت از من
به من رحم کن بهم خیره نشو اصلا
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه
تو میتونی منو آرومم کنی من نبضم با لبخند تو میزنه
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه
تو میتونی منو آرومم کنی من نبضم با لبخند تو میزنه

 

لب تر کن ببین دنیا رو میریزم به پات
سر کن با من که جونم رو میدم برات
کار دلم دلتنگیه دستاتو کم داره یه حسی که نمیتونم بگم
چشمات قرارم رو گرفت از من
به من رحم کن بهم خیره نشو اصلا
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه
تو میتونی منو آرومم کنی من نبضم با لبخند تو میزنه
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه
تو میتونی منو آرومم کنی من نبضم با لبخند تو میزنه

 

 کد آهنگ پیشواز محسن یگانه موهات برای ایرانسل

*درخواستی کاربران**سایت پیشواز من**پخش بزودی – هنوز ساخته نشده*

این پیشواز از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این پیشواز  درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگ پیشوازی هستین که توی اینترنت نیست اسم شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990

هنوز منتشر نشده - پس از انتشار در سایت قرار میگیرد







برچسب ها کد آهنگ پیشواز محسن یگانه موهات برای ایرانسل کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز کد آهنگ محسن یگانه موهات برای ایرانسل سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز جدید محسن یگانه موهات برای ایرانسل محسن یگانه موهات برای ایرانسل کد آهنگ پیشواز محسن یگانه موهات برای ایرانسل جدید کد پیشواز محسن یگانه موهات برای ایرانسل کد آهنگهای پیشواز محسن یگانه موهات برای ایرانسل سایت آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو