loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز علی اصغر علی عبدالمالکی همراه اول,    کد آهنگ پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی دلکم,    کد پیشواز علی عبدالمالکی همراه اول,  &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 95 یکشنبه 31 شهریور 1398

,    کد اهنگ پیشواز علی اصغر علی عبدالمالکی همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی دلکم
,    کد پیشواز علی عبدالمالکی همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز هی تو از علی عبدالمالکی همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز علی عبدالمالکی خوش به حالت همراه اول
,    اهنگ پیشواز علی عبدالمالکی اه منه همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی چرا من
,    کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی پخش انلاین
,    کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی مرسی که هستی

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آهنگ همراه اول

30238 – علی اصغر – علی عبدالمالکی

علی اصغر چشاتُ باز کن

پاشو مادر واسه من ناز کن

 

واسه خنده ت دل من تنگه
چرا لب هات دیگه بی رنگه

چرا لب هات دیگه بی رنگه

لای لای علی اصغر
لای لای گل پرپر
لای لای بخواب آروم
لای لایی مادر

لای لای علی اصغر
لای لای گل پرپر
لای لای بخواب آروم
لای لایی مادر

 

آی علی شیرین زبانم
آی علی دردت به جانم

بخواب مادر بخواب
لای لای علی جان
گل پرپر بخواب
لای لای علی جان

علی اصغر چشاتُ باز کن

پاشو مادر واسه من ناز کن

واسه خنده ت دل من تنگه
چرا لب هات دیگه بی رنگه

چرا لب هات دیگه بی رنگه

لای لای علی اصغر
لای لای گل پرپر
لای لای بخواب آروم
لای لایی مادر

لای لای علی اصغر
لای لای گل پرپر
لای لای بخواب آروم
لای لایی مادر

لای لای علی اصغر
لای لای گل پرپر
لای لای بخواب آروم
لای لایی مادر

musicbazz.ir/

 







برچسب ها کد اهنگ پیشواز علی اصغر علی عبدالمالکی همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی دلکم کد پیشواز علی عبدالمالکی همراه اول کد آهنگ پیشواز هی تو از علی عبدالمالکی همراه اول کد آهنگ پیشواز علی عبدالمالکی خوش به حالت همراه اول اهنگ پیشواز علی عبدالمالکی اه منه همراه اول کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی چرا من کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی پخش انلاین کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی مرسی که هستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو