loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز حسین عامری,    کد اهنگ پیشواز حسین عامری همراه اول,    کد اهنگ پیشواز حسین عامری ایرانسل,    کد اهنگ پیشواز حسین عامری ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 491 چهارشنبه 04 دی 1398


,    کد اهنگ پیشواز حسین عامری
,    کد اهنگ پیشواز حسین عامری همراه اول
,    کد اهنگ پیشواز حسین عامری ایرانسل
,    کد اهنگ پیشواز حسین عامری بابا لیلی
,    کد پیشواز همراه اول حسین عامری تنهایی
,    کد پیشواز حسین عامری پخش انلاین
,    کد پیشواز حسین عامری همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول حسین عامری بابا لیلی
,    آهنگ پیشواز حسین عامری همراه اول
,    ,Kod pishvaz Hossein Ameri
,   


https://music-fa.com/download-song/10845/

خداوندا در این دنیای فانی؛ بابا لیلی بیمار شدم ●♪♫
جانِ لیلی، گرفتار شدم ●♪♫
کشم رنج و عذابِ زندگانی؛ بابا لیلی بیمار شدم ●♪♫
جانِ لیلی، گرفتار شدم ●♪♫
تمام آرزوها بر دلم ماند؛ بابا لیلی بیمار شدم ●♪♫
جانِ لیلی، گرفتار شدم ●♪♫
رسیده پیری ام قبل از جوانی ●♪♫
بابا لیلی؛ بیمار شدم… جانِ لیلی، گرفتار شدم ●♪♫


بابا لیلی؛ بیمار شدم… جانِ لیلی، گرفتار شدم ●♪♫
لالا لای لای لالای ●♪♫
لالا لای لای لالای ●♪♫
خدا حسنِ جوانی، بر تو داده ●♪♫
بابا لیلی؛ بیمار شدم… جانِ لیلی، گرفتار شدم ●♪♫
که من، محنت کشِ روی تو باشم ●♪♫
بابا لیلی؛ بیمار شدم… جانِ لیلی، گرفتار شدم ●♪♫
بابا لیلی؛ بیمار شدم… جانِ لیلی، گرفتار شدم ●♪♫

 

با توجه به جستجوی انجام شده از سوی مدیر سایت پیشواز من هنوز برای این خواننده یعنی حسین عامری یکی از خواننده های محلی پیشوازی ساخته نشده – نه برای همراه اول و نه برای ایرانسل . پس از انتشار کد آهنگ پیشواز های حسین عامری در سایت درج میکنیم این مطلب جهت اگاهی و اطلاع رسانی کاربران درخواست دهنده پیشواز منتشر شده با تشکر از همه ...

 

 

,    کد اهنگ پیشواز حسین عامری بابا لیلی - بزودی

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها کد اهنگ پیشواز حسین عامری کد اهنگ پیشواز حسین عامری همراه اول کد اهنگ پیشواز حسین عامری ایرانسل کد اهنگ پیشواز حسین عامری بابا لیلی کد پیشواز همراه اول حسین عامری تنهایی کد پیشواز حسین عامری پخش انلاین کد پیشواز حسین عامری همراه اول کد پیشواز همراه اول حسین عامری بابا لیلی آهنگ پیشواز حسین عامری همراه اول Kod pishvaz Hossein Ameri
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو