loading...

پیشواز من

    این چه حس غربیه که تو این وجودمه پیدا نشد اون کسی که تموم این وجودمه می خوام برم دنیا وفا نداره هر ثانیش خاطرتو میاره باید برم یه جا تو این زمونه رها کنم دلی که بی نشونه سهم من از زندگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1445 سه شنبه 26 شهریور 1398

 

 

این چه حس غربیه
که تو این وجودمه
پیدا نشد اون کسی که
تموم این وجودمه
می خوام برم دنیا وفا نداره
هر ثانیش خاطرتو میاره
باید برم یه جا تو این زمونه
رها کنم دلی که بی نشونه
سهم من از زندگی هیچی نبود
کسی ندید دستای من چه خالی بود
باید که احساس قلبمو ببندم
به هیچ کسی. توو دنیا دل نبندم


می خوام برم دنیا وفا نداره
هر ثانیش خاطرتو میاره
باید برم یه جا تو این زمونه
رها کنم دلی که بی نشونه
سهم من از زندگی هیچی نبود
کسی ندید دستای من چه خالی بود
باید که احساس قلبمو ببندم
به هیچ کسی توو دنیا دل نبندم

این چه حس غربیه
که تو این وجودمه
پیدا نشد اون کسی که
تموم این وجودمه
می خوام برم دنیا وفا نداره
هر ثانیش خاطرتو میاره
باید برم یه جا تو این زمونه
رها کنم دلی که بی نشونه
سهم من از زندگی هیچی نبود
کسی ندید دستای من چه خالی بود
باید که احساس قلبمو ببندم
به هیچ کسی. توو دنیا دل نبندم
می خوام برم دنیا وفا نداره
هر ثانیش خاطرتو میاره
باید برم یه جا تو این زمونه
رها کنم دلی که بی نشونه
سهم من از زندگی هیچی نبود
کسی ندید دستای من چه خالی بود
باید که احساس قلبمو ببندم
به هیچ کسی توو دنیا دل نبندم

این چه حس غربیه
که تو این وجودمه
پیدا نشد اون کسی که
تموم این وجودمه
می خوام برم دنیا وفا نداره
هر ثانیش خاطرتو میاره
باید برم یه جا تو این زمونه
رها کنم دلی که بی نشونه
سهم من از زندگی هیچی نبود
کسی ندید دستای من چه خالی بود
باید که احساس قلبمو ببندم
به هیچ کسی. توو دنیا دل نبندم
می خوام برم دنیا وفا نداره
هر ثانیش خاطرتو میاره
باید برم یه جا تو این زمونه
رها کنم دلی که بی نشونه
سهم من از زندگی هیچی نبود
کسی ندید دستای من چه خالی بود
باید که احساس قلبمو ببندم
به هیچ کسی توو دنیا دل نبندم

کد آهنگ پیشواز دنیا وفا نداره مجید یحیایی - هنوز ساخته نشده

 

https://fa-music.ir







برچسب ها کد آهنگ پیشواز دنیا وفا نداره مجید یحیایی پخش انلاین کد آهنگ پیشواز های جدید سال 1398 کد پیشواز جدید 98 کد آهنگ پیشواز دنیا وفا نداره مجید یحیایی سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز دنیا وفا نداره مجید یحیایی جدید کد آهنگ پیشواز کد پیشواز جدید دنیا وفا نداره مجید یحیایی کد پیشواز کد آهنگ پیشواز دنیا وفا نداره مجید یحیایی کد آوای انتظار دنیا وفا نداره مجید یحیایی کد آوای انتظار دنیا وفا نداره مجید یحیایی پخش انلاین کد آهنگ پیشواز جدید دنیا وفا نداره مجید یحیایی کد پیشواز دنیا وفا نداره مجید یحیایی به همراه متن کد پیشواز دنیا وفا نداره مجید یحیایی کد آهنگ پیشواز همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو